Föredrag

Idag var vi på US i Linköping med jobbet. Intressanta föredrag, framförallt den del som handlade om Virtuell obduktion. När jag började min utbildning så var planen att läsa vidare till obduktionstekniker men så blev det inte, dels för att det inte görs så många obduktioner längre. De har ett riktigt intressant jobb men chansen att få jobba med just det är ju inte så stor tyvärr.





Det var en bra dag i det stora hela men när vi kom ut till bilen så gick den inte igång... fuck. Kallt var det ong vi hittade ingen som hade startkablar. Tillslut fick vi tag på firman som vi hade hyrt bilen ifrån och han skulle be en kille komma men det tog tid innan han kom. Men det var inte slut där, killen kom men nästa problem var... vart fan satt batteriet i bilen??? Alisa och jag fick sitta i hans bil och värma oss så länge och till slut så hittade han batteriet och bilen gick igång och vi kunde åka hem.

Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Åkte du med anna, eller var det fler bilar som inte startade?

2010-10-13 @ 22:43:24
URL: http://oma
Postat av: Syrran

Trevligt med lite omväxling. Men varför jobba med döingar när man kan klappa fina kläder? ;-)

2010-10-15 @ 09:07:02
Postat av: Jag

Ja. det kan man väl kalla omväxling :) men det är ju det där med fina kläder förstås, döingar har nog inte så många såna att klappa ha ha :)



Vi hade en hyr bil.

2010-10-16 @ 16:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback