Run run run

Då var det dags för det första loppet :) Har anmält mig till höstmilen... huva, hur ska det gå :s Men man måste ju våga ngt nytt ibland. En på jobbet hade vunnit två startplatser och frågade om det nar ngn som var intresserad. Jag brukar ju springa en mil när jag väl kommer ut men det blir ju så sällan numera och det är skillnad att springa på känd mark och okänd, men det ska nog gå bra :) Måste egentligen ha ett par nya skor, jag vågar inte ens skriva hur gamla de är :) Men de får hänga med ett tag till.

Sen var jag uppe på komvux igår efter jobbet. Måste få matten gjord!! Missade precis intagningen med en dag men A hade varit uppe med ansökan i början på veckan men då ville de inte ta emot den för jag hade ingen planering, men de hade skrivit fel i deras dator för jag hade en gammal planering som forftfarande gällde. Hon sa först att det kanske inte spelade så stor roll för min del om jag kom med nu eller nästa men jag sa att om jag kunde skulle jag vilja bli fördig den här terminen och då gick hon och pratade med dem så jag kom med på det här intaget. Så nu MÅSTE jag ju verkligen bli klar den här terminen :s Usch, vad har jag gett mig in på... Så nu är det plugg som gäller min vakna tid!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det kommer gå JÄTTEBRA att springa! :-) Du är duktig & hurtig!! ;-) Kram

2010-10-16 @ 20:10:52
Postat av: Amelie

Och härliga pluggdejter med moi =)

Kram

2010-10-16 @ 20:25:44
Postat av: elisabet tollwé

Det kommer att gå jättebra med bägge delarna! När du väl bestämt dig, brukar du fixa det :-)

2010-10-17 @ 23:51:23
URL: http://oma
Postat av: elisabet tollwé

Det kommer att gå jättebra med bägge delarna! När du väl bestämt dig, brukar du fixa det :-)

2010-10-17 @ 23:51:50
URL: http://oma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback