Måndag

Ikväll har Alexander simträning, så just nu sitter jag på badhuset och väntar på att tiden ska gå. Hade gärna simmat själv men eftersom min badhushandduk fortfarande ligger i smutsen då den j-a grannen inte hängde tillbaka tvättnyckeln i lördags när vi skulle tvätta så ligger berget med tvätt fortfarande kvar... suck. För en gångs skull var vi i god tid... hela en kvart tidig!!! Det ni :) ingen so trott ha ha. Så när jag hade druckit upp mina två minimuggar med te och ätit min chokladboll var det fortfarande över en timme kvar tills killen är klar inklusive duschen efter, han brukar passa på att smita in i bastun en stund också, han vet ju att jag inte kan gå in och tjata på honom att han ska skynda sig på ha ha. Så efter att ha pratat med min bror och min vän Amelie så är det minst en halvtimme kvar. Går igenom min telefonlista för att se om det finns ngnannan jag kan trakasera. Det gör jag alltid med lite blanade känslor, det finns flera nummer där till gamla vänner som jag tyvär inte har ngn kontakt med längre men av ngn anledning kan jag inte radera nummren. På ngt sätt känns det så definitivt då... Inte blir det bättre av deppmusiken de spelar ur högtalarna här just nu ha ha.


Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Om du sagt något, hade du gärna fått låna en badhanduk!!

2010-10-25 @ 23:31:08
URL: http://oma
Postat av: Syrran

Vilken tur att jag ringde och slog ihjäl en stund för dig då! Ha ha! :-D

2010-10-26 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback