Sjuk

Sitter på bussen på väg till jobbet. Var sjuk igår, vaknade med feber ont i halsen och hostig. Kändes inte kul att ringa till chefen och sjukanmäla mig då hon dagen innan vädjat till oss att hålla oss friska, typ halva avdelningen är sjuk. Men det var ju inte så mycket annat att göra. Sov på fm och framåt lunch kände jag mig bättre och på em kände jag mig riktigt pigg och febern var borta. Ringde chefen och sa att jag kommer imorgon, och hon blev glad förstås. Tack och lov, jag har verkligen inte tid att vara sjuk... inte råd heller för den delen!
Började fundera på om det bara var kroppen som sa ifrån och tyckte jag behövde vara hemma och vila en dag, det har varit väldigt intensivt ett tag nu men men. Inte kan jag fortsätta ta det lugnt iaf.

På kvällen var jag och syrran på Vilas och Make uo stores vip kväll. Trevligt! När jag kom hem slog jag upp matteboken och hann med ett par sidor. Höll på fram till jag körde fast på en uppg. Då var klockan kvart i tolv och då var det nog dags att sova ändå.
Börjar 9 idag och hade kunnnat få lite sovmorgon men tjugo i sex var jag uppe. Hann ner till tvättsttugan och köra två maskiner, plockade ihop allt som hängde i torkrummet, gjorde sällskap med Alexander till spårvagnen och in till skolan för att lämna in min studieplanering. Försöker komma tidigare till jobbet och får iaf 20 minuters plusflex :) Än så länge har dagen gått bra :)

Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Hur bär du dig åt att bli så pigg???

2010-10-28 @ 19:32:02
URL: http://oma
Postat av: Syrran

Mycket trevligt hade vi. :-) Vad duktig du var som satt med matten så länge och ändå orkade upp i tid och göra allt det där! :-o Kram

2010-10-28 @ 23:05:35
Postat av: Jag

Min kropp går ständigt på socker ha ha...

2010-10-30 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback