Förändring

Lördag och ledig. Igår var schemat fullt :) Jobb, träffa Amelie, frisören, träffa syrran och sen hem till gästerna. Hade tacokväll med As kompis och hans gravida flickvän. Har bara träffat henne en gång förut för hon har inte bott i stan, men vi hade jättetrevligt :) Blev lite avundsjuk på magen :) det ser ju så mysigt ut hi hi.

Frisören ja, hade ju bestämt mig för att klippa det kortare och få bort allt slitet. Frisören var jättegullig och blev jätteglad när jag sa att jag ville kapa av det. Det känns lite ovant men man vänjer sig väll :)

Före



Bilden är tagen i somras så färgen är lite annorlunda men jag har inte klippt mig sedan dess. Efterbilden kommer om en stund :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nja, tittar man på datumet är den från i mars. Och sen dess har du ju klippt dig ;-) Vad hände med efterbilden då?

2010-09-25 @ 11:32:44
Postat av: Jag

Nej, datumet stämmer inte för kameran har fått sig en liten knäpp när Joshua har hittat den. Vissa bilder kan bli flera år gamla :)

Lite synd eftersom det inte går att ta bort datumet men jag har tagit bort den inställningen nu.

2010-09-25 @ 22:54:03
Postat av: Oma

Men var tog efterbilden vägen, som sagt???

2010-09-26 @ 00:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback