Krakow dag 3

Den här dagen kunde man åka till saltgruvorna men jag och mamma valde att se mer av stan och shoppa lite istället.

Utanför Tyghallen



Inne i Tyghallen



Efter lite letande så kom vi fram till en av de två stora shoppingcentrumen :D här var det enda stället jag använde kartan ha ha. Tre våningar och stort var det. En hel del butiker vi inte har hemma även om ngr fanns men de dissade vi! Köpte en svart kofta från Massimo Dutti och en stickad väst som kommer användas flitigt i vinter.



Den här kvällen gick vi till en lite finare restaurang och nu åt vi fyrarätters. Den andra rätten var lite intressant

Bröd...



... med svampsoppa

 





All mat var jättegod!! Och det var det fler som tyckte :)



Det här var ju sista kvällen och eftersom vi skulle åka tidigt dagen efter så ville alla hem och lägga sig tidigt men när vi väntade på bussen ändrade jag mig och tyckte att det kändest tråkigt att gå och sova, jag menar det var ju ändå sista kvällen! så jag lyckades övertala Hanna och Christian på ännu en utekväll, dock var de inte så svårövertalade ha ha, och tillslut så hamnade vi på enn jazzklubb och även denna kväll fylldes med en massa drinkar :)



Kom hem sent och vi satt på hotellet och pratade ett tag innan vi tillslut gick och lade oss ca halv fem på morgonen, en timme senare ringde väckarklockan :s Hade ju knappt hunnit somna ha ha, så det var faktiskt inte så svårt att komma upp, dock var jag väl inte riktigt nykter än... Åt frukost och packade ihop det sista. Kändes tråkigt att åka hem men jag längtade så mycket efter min familj och få krama om dem efter allt jag sett. När alla barn var hemma låg vi och pratade och myste i sängen alla fyra och det var precis vad jag behövde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback