Söndag

Jag har verkligen ingen aning om vart den här helgen tog vägen???!!! I går gjorde jag typ ingenting. Idag hade Salle simträning men jag trodde det var kl 11 som det var i våras men det visade sig att de flyttat på träningen till kl 14. Som tur var upptäckte jag det iaf på morgonen så vi behövde inte gå dit och hem igen som sist ha ha. Efter träningen mötte vi upp Alisa och hennes son Aldin och gick på bio och såg Shrek 3, tyvärr gick den inte som 3D längre men den var bra ändå. Men det hade varit häftigt att se den i 3D eftersom jag inte har sett ngn film i det än, men det får bli en annan gång istället. Avslutade på Mc Donalds så klart :)

Nu sitter större delen av Sveriges befolkning framför TVn, själv har jag valt att bojkotta valet eftersom jag anser att det bara är falskhet och fusk över större delar av politiken. Det vi får veta, det är vad media väljer att förmedla. Alla vill satsa på samma sak, frågan är väl egentligen vart de väljer att ta pengarna ifrån?! Så istället har jag lyckats få A att slita sig från datorn så jag istället kan roa mig med annat... skriva det här t ex :)

Men imorgon är det jobb som gäller igen så det blir nog sängen för min del nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback