Onsdag

Målningen gick bra. Det tog lite tid innan jag kom igång eftersom det är lite pyssel med förarbete men jag har målat ett lager iaf :) Kunde ha börjat med nästa men eftersom jag inte skulle hinna klart innan det var mörkt var det bättre att fortsätta imorgon med det sista.

Istället gick jag och syrran till Asken. De hade en efterrätt med jordgubbar och chokladmousse som vi hade spanat in förra gången och vi sa då att vi får gå dit och äta någon gång och ta den, men de skulle snart göra om menyerna så vi beställde in den nu istället :) och ett glas bubbel till, det var gott!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du har kommit i gang med malningen! Bra jobbat och val fortjant av ett skrovmal pa Asken!

2011-08-11 @ 11:20:10
Postat av: Syrran

Mmmm gott!

2011-08-11 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback