Tjockisholm

Var ute i skärgården förra veckan. Vårat paradis!! HAr åkt dit varje sommar så länge jag kan minnas men sen mina föräldrar köpte sommarstugan så har vi bara varit där en gång så det var härligt att få komma dit igen. Mysigt att få ta med barnen dit, Alexander har ju varit där tidigare men inte de små. Lite bilder därifrån

Efter mycket om och men så kom Tjosan och hämtade oss :)





Grillning första kvällen




Joshua och Phoebe jagar myror på berget



Alexander och Joshua tittar på fiskar



Phoebe äter smörgås och spanar in båtar... mycket spännande :)





Jag och pojkarna tar en roddtur runt ön



Alexander är duktig och ror



Middag sista kvällen



Joshua och Phoebe på upptäcksfärd



Efter mycket om och men så hittar Joshua en bra plats att ligga och sola på :)



och Alexander också



Lilla Phoebe hittade en bra plats att SOVA på :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ser ju verklien ut att ha haft det jattemysigt!

2011-08-09 @ 23:49:28
Postat av: Jag

Mm, det hade vi också :)

2011-08-10 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback