Torsdag

Idag blev jag färdig med målningen, jag är jättenöjd :) Det är ju inte särkilt svårt direkt men jag känner mig ändå duktig som har gjort allt själv. Och idag fick jag dessutom ett sms att min soffa har kommit!! Åh, vill hämta den nu men det är ju ingen idé innan de har lagt golvet. Ska ringa på måndag igen när de är tillbaka från semestern. Jag hoppas bara det inte dröjer för länge innan de kommer.

Ppå em gick jag ner en sväng till stan, köpte lite kläder till Phoebe och några presenter till min söta brorsdotter. Ska på kalas i helgen :)

På väg hem från stan gick jag förbi den japanska restaurangen Sukiyaki och köpte med mig sushi. Tyckte jag var värd det :) Det var gott!!



Lite efterrätt också :)


Kommentarer
Postat av: oma

Ja, det är du värd!bSpännande att få se resultatet...Kram

2011-08-12 @ 01:07:36
URL: http://oma
Postat av: oma

Du får nog inte dröja för länge med att hämta soffan. Risk att de säljer den till någon annan!

2011-08-12 @ 11:45:18
URL: http://oma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback