Lördag

Tänkte springa imorse men det blev inget med det och tur var nog det. Promenerade ut till Ingelsta, först till Rusta sen Babyland sen Willys sen City gross och sist till Mc Donalds vid Maxi däe jag tog en kaffe med Amelie. Att gå med en tung vagn där det knappt är plogat gav motion så det räckte!! Just då var jag glad att jag aldrig sprang för då hade jag kanske inte orkat. Delar av vägen var det snövallar på trottoarerna så då fick jag gå på vägen vilket inte kändes så trevligt. Men hela det området är ju bara för bilar så de gångvägar som finns prioriteras ju knappast. Efter vi träffat Amelie fick det bli en snabb promenad hem. Barnen fick en varsin glass och innan de fått i sig dem var klockan ganska mycket och vi skulle hem till mamma och pappa och äta middag. Joshua sa att jag skulle springa men det var lite svårt så jag gick så fort jag kunde. Men när vi kom till en backe så sprang jag nerför den och då blev han jätteglad och ropade heja mamma heja, lilla sötis!

Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Du får komma igen när du sitter i rullstol på hemmet och Joshua ska gå på promenad med dig.

2011-01-16 @ 23:37:06
URL: http://oma
Postat av: Jag

Ha ha, ja precis, får påminna honom om det här då... om jag kommer ihåg det :)

2011-01-19 @ 21:15:40
Postat av: Syrran

Tur att du har bloggen som påminnelse då! ;-)

2011-01-22 @ 10:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback