Onsdag

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan, har jobbat kväll idag. Det gick faktiskt riktigt bra, har ju bara gjort det en gång förut men det var ganska lungt som tur var. Hade ju då egentligen sovmorgon imorse men jag gick upp som vanligt straxt efter sex ändå. Kl sju var jag ute och sprang min mil, det var mörkt och jag blev lite snöblind men jag kan ju vägen så det gick bra. Men det hade gärna fått vara uppehåll :) Sen lämnade jag barnen på dagis, var mysigt att få göra det! Men åh vad det känns tungt att lämna dem och Phoebe blir ledsen, visst det gick ju över fort men ändå. Sen fick hon syn på mig genom fönstret och då hörde jag henne bli ledsen igen, nästa gång får jag lämna vagnen först!! Min lilla plutta! Sen tog jag en take away latte på Mc Donalds och tog en skön promenad till jobbet samtidigt som jag pratade med Amelie om vår ev. resa när jag fyller år :) Framme på jobbet fick det bli en liten lunch framför datorn eftersom man inte har rast förän vid halv fyra när man går kväll, men med tanke på att jag åt frukost vid halv sju var jag jätte hungrig då.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sova, ska ju snart till jobbet igen...

Kommentarer
Postat av: elisabet tollwé

Minns en annan liten kicka som blev ledsen när mamma gick. Konstigt, det var ju inte alls länge sen...

2011-01-13 @ 01:04:18
URL: http://oma
Postat av: Jag

Nä det var inte det va ;)

2011-01-14 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback