Shit

Inatt sov jag gott, så gott så min chef ringde vid halv nio och frågade om jag var på väg eller om det hade hänt ngt... aj aj aj, inte bra. Så nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Har knappt sovit ngt på två nätter då småttingerna har vaknat om vart anna och haft sig och igår satt jag hos mamma och pappa till kl tolv och pluggade så det blev sent innan jag kom i säng. Fick lova A att inte sitta lika länge ikväll ha ha. Men när det gick så bra ville jag inte avbryta men sen var jag tvungen. Men det blir bra att fortsätta ikväll medans jag har det färskt  minnet hur jag gör.Men jag vågar knappt sluta tänka på formler, då kanske jag glömmer...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad skönt att matten släppt! Tittade på det men, var så trött att jag inte kunde tänka. Och sen blev det inget mer... :-S Sorry!

2011-01-08 @ 01:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback