Helgen

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från i helgen nu när barnen sover... iaf Phoebe, Joshua smyger runt i rummet och tror att jag inte hör honom :)

I helgen var det årsmöte med FBIS (Förbundet blödarsjuka i Sverige) Vi var på Visualiseringscenter på dagen och såg på "Zula patrullen" Det var riktigt häftigt. Joshua tyckte det var lite läskigt och satt med morfars hand framför ögonen och kikade fram lite då och då. Phoebe blev jätterädd så hon satt under en jacka och vågade inte alls titta, hade så klart glömt hennes napp men hon fick låna Neos tack och lov. Jan däremot tyckte det var jättehäftigt och satt och pekade på allt som kom ha ha. Mina små tuffingar är visst inte alltid så tuffa :)

Sen gick vi runt lite därinne och jag fick pilla på det virtuella obduktionsbordet :) det var häftigt! Vi fick titta på en hel del andra saker också och barnen kunde med roa sig, det fanns en massa spännande saker att pilla på.


Ett bord där det rörde sig när man tog på det




En vägg där man fick prova att måla grafitti




Utanför




Tyvärr glömde jag att ta en bild inne på Domteatern men jag kan rekomendera alla att gå dit :)


Sen åkte vi till Scandic där vi skulle bo och även ha årsmötet.
Efter en god trerätters och lagom mätt åkte jag in till stan en sväng för att fira syrran fyllde år, barnen fick vara kvar hos mormor och morfar under tiden.

Vi började kvällen på Trädgårn och sen gick vi vidare till Vinkällaren




Det firades ordentligt och passande nog så fanns bubblet ANNA dagen till ära :) SKÅL!




Kunde inte vara med hela natten då jag var tvungen att åka tillbaka till hotellet men de andra gick vidare sen.

På söndagen firade vi syrran igen fast med fika den gången :) och morsdag förstås :)

Jag fick morsdagstårta på sängen på måndagen och det var en överraskning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback