Söndagmorgon

Hade en helkväll med Amelie igår. Jobbade på dagen sen hem och fixa iordning lite hemma. Vi hade hur trevligt som helst, först satt vi bara här hemma hos mig och drack vin och och blandade drinkar, var tvungen att blanda lite för jag blir så trött när jag dricker bara vin numera. Sen gick vi till Hugo, vi kom ut lite sent egentligen, vi kom in vid två men det blev en jäkligt rolig timme :) Träffade ngr från jobbet så vi hängde med dem. Det var verkligen länge sen jag var ute och dansade så det var härligt. Det var ju packat med folk så stämningen var på topp :)

Amelie åkte till jobbet för ett tag sedan och efter en halv brieost och två stora kaffe mår jag riktigt bra :) Ska snart ta en sväng till Ingelsta med A och barnen, hade tänkt ta en promenad dit men det regnar så jag skipppar nog den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback