Tisdagen

Igår hämtade jag barnen på dagis och så åkte vi ut till morfar och hälsade på. Han blev jätteglad när vi kom. Jag var lite rädd att han skulle vara för trött när vi kom för vi stannade förbi Mc Donalds och åt på vägen och så handlade jag lite saker till morfar som hade börjat ta slut. Jag passade på att klippa honom också. Sen promenerade vi hem, det var skönt att få röra på sig ordentligt.

Sjålvklart så vet jag ju att jag har världens finaste barn ;) men när vi gick från dagis satt det ett gäng killar i kanske 18-20 års åldern utanför. Jag pratade i telefon just då och en av killarna säger "ursäka men jag måste bara få säga att din dotter är sötast i hela stan" :) Sånt blir man ju alltid glad av att höra :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Killarna har ju helt rätt! Hon är sötast i stan <3

Likt sin mor <3



Kram

2011-06-22 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback