Yasuragi

Åh, det har varit en helt underbar helg, jag längtar redan tills nästa gång jag får åka dit!!

Vi kom dit straxt innan kl två och checkade in. Vi hade bokat lite behandlingar om vartannat så var och en gick på sitt medan de andra solade och softade, vädret var fantastiskt. Jag provade på Qi gong förl första gången, härligt att stå ute vid vattnet och göra det.








Hade bokad fiskpedikyren... vet inte riktigt vad jag tänkte på där... Seriöst ska jag sätta ner fötterna där?!



Tydligen...



Jaa... vad ska man säga om det, det var inte så farligt efter en stund och jag vågade titta lite försiktigt ner i baljan men när en fisk simmade emellan mina tår ... åh fy fan. Men tack och lov satt vi i baren(??) så det var bara att beställa ett glas champagne så kändes det genast lite bättre :D



Sen åt vi middag, jättegott!



Sushi, misosoppa, laxrulle till förrätt, gnocci med svamp till varmrätt och chokladtrio till efterrätt.

Sen gick vi ner till badet igen och satt i varmvattenpollen ute i solnedgången. Avslutade kvällen i en vaggande stol



Utsikten från stolen



Sen kan jag lova att jag sov gott :)

Var uppe och simmade några vändor innan frukost, det var skönt och jag kunde dessutom äta frukosten med gott samvete :)

Sushi till frukost... me like!!



Sov ganska gott på bussen hem sedan också :)





Kommentarer
Postat av: oma

var verkligen härligt!

2011-06-06 @ 11:43:41
URL: http://oma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback