Ännu en Lördag

Jag fattar inte hur fort tiden går! Veckan har gått fort och helgen är snart slut, iaf för mig för min arbetsvecka börjar redan imorgon igen. Vaknade imorse av A som kom och ringde på dörren med frukost :) Slöade framför Sex and the city och åt frukost. Nu har jag packat upp och grejat här och nu börjar iaf mitt sovrum och småttingarnas rum se skapliga ut. Ska ta lite i Salles rum också men han vill nog bestämma lite själv också :) Hade en del planer för inredningen men jag får nog tänka om lite på vissa saker, orkar inte med för stora planer just nu så det får bli lite senare projekt i så fall. Vill dessutom spara lite pengar till LOOOOONDON också :D Nä, nu ska jag fortsätta här, funderar på att ta en sväng till världens bästa vän också så då får jag nog öka lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback