Flytt

Då var allt färdigt och man är på plats. Flyttlasset gick hela i helgen och halva måndagen. Det blev lite stressigt och vi hade ju fram till kl 12 på måndagen på oss och två minuter i 12 lämnade jag in nyckeln sen direkt iväg till IKEA medan vi fortfarande hade släpet. Fick med mig en massa grejer hem, det var bara soffbordet som var slut annars fanns allt jag skulle ha. På kvällen kom syrran över med lite vin :) och hjälpte mig att plocka iordning och vi fick det riktigt fint. Alla vindskartonger står här också eftersom de måste sorteras lite innan jag ställer undan dem. Ska vara hemma och pyssla idag också. Var hos tandläkaren på morgonen och opererade bort en visdomstand, man får utnyttja tiden maximalt när man ska vara ledig ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback