Tisdag

Jobbat som vanligt hela dagen idag. På förmiddagen blev allt fel som kunde gå fel, av fyra patienter blev ingen gjord... suck, inte mitt fel dock, däremot var det jag som fick ta det. Eftermiddagen gick dock bra. Direkt efter jobbet mötte jag A och småttingarna på stan, sen till morfar och göra klart den sista flyttstädningen sen hem och fixa till mig lite för att möta upp ngr på bishop för en drink. Sen hem igen och vidare till A för att lämna och hämta lite sen ner till mamma och pappa och nu äntligen är jag hemma!! Hade jag inte så mycket på jobbet så fick jag det ikväll :) Nu har jag precis mumsat på lite morsdagstårta och ska straxt sova :) Imorgon ska jag hämta barnen och ha dem fram till helgen sen bär det iväg till Stockholm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback