Det senaste

Har verkligen inte haft ngn blogglust på sistone. Jag har varit alldeles för trött. Men lite roligt har ändå hänt :)För tre helger sedan var jag på Öland med syrran och hennes familj. Vi var på bröllop på Borgholms slott. Det var verkligen jättefint där! Det var ganska varmt men dimmigt så det var helt magiskt i den gamla ruinen.



Skippade klackarna då jag skulle ta hand om Neo sen.



Brudparet



Neo tyckte det var dags för pappa att byta ut bubblet mot vatten :)



Brudskålen ute på terassen.



En alldeles underbar efterrätt! Brownie, vit chokladmousse och en krämig chokladkaka med smak av nötter på krispbotten,,, mumma





Härlig utsikt från våran balkong,

Dagen efter var det picnic på allvaret. Sen åkte vi hem igen. Dagen efter fyllde jag år så då ville jag ju vara hemma.
Vaknade iaf med sång och tårta på sängen. Sen åt vi brunch hemma hos mamma och pappa. Vi firade pappa samtidigt eftersom han fyller år tre dagar efter mig.



Fina presenter fick jag också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback